Monday, August 8, 2011

Sains di Sebalik Hukum Tarikan (Law of Attraction)

Terdapat asas fisiologi pada pemikiran positif dan
kesannya dalam mencipta Hukum Tarikan.

Tenaga wujud dalam pelbagai bentuk iaitu atom, haba, elektrik, kinetik dan potensi.
Tenaga tidak boleh dimusnahkan.

Anda mungkin dapat mengingati kembali semua jirim terdiri daripada atom-atom, dan setiap atom memiliki nukleus ( yang terdiri daripada proton dan neutron) yang dilkelilingi oleh elektron yang mengorbit mengelilinginya.

Elektron yang terdapat di dalam atom itu sentiasa mengelilingi nukleus pada tingkat tenaga tertentu yang disebut sebagai "orbital" bagi menjaga kestabilan atom itu. Dengan menambahkan tingkat tenaga, elektron dapat dipaksa supaya mencapai orbit yang "lebih tinggi" atau pun sebaliknya. Jika tingkat tenaga dikurangkan, maka elektron akan berada pada orbit yang "lebih rendah".

Getaran atom-atom yang aktif bergetar.



Apabila bercakap mengenai "getaran", jika semua atom berada dalam keadaan sejajar, maka ia bakal membentuk kuasa pergerakan, kesemuanya akan saling tarik-menarik antara satu sama lain ke arah yang sama bagaikan logam yang boleh dimagnetkan dengan cara menjajarkan molekul-molekul logam itu dalam arah yang sama.

Terciptanya kutub positif (+) dan negatif (-) adalah fakta semula jadi dan sains. Memadailah jika dikatakan di sini yang sains membuktikan jika hukum fizik dapat diperhatikan dan diukur dalam satu bidang, maka wujud dalam bidang lain, walaupun ia belum dapat diukur ketika ini.

Anda dapat lihat sendiri, Hukum Tarikan bukanlah sekadar istilah canggih ataupun sihir zaman moden. Ia adalah satu bentuk hukum semula jadi di mana setiap atom anda sentiasa memberi tindak balas secara tetap, sama ada anda mengetahuinya atau tidak.

Jadi untuk melatih dan mengaktifkan minda bawah sedar anda dan mengaplikasikan Hukum Tarikan dalam kehidupan anda,serta membangkitkan potensi yang terpendam selama ini,juga mencapai pelbagai hajat dalam masa yang lebih singkat, layari www.pusrafmalaysia.com dan hubungi saya selepas itu.

Inilah yang dikatakan membangkitkan aura diri yang positif bertindak bagai magnet yang menarik pelbagai impian dan hajat dalam kehidupan serta dapat mengenali diri dengan lebih dekat dan mengenal Pencipta yang Maha Esa.




Membangkitkan aura positif,potensi diri yang dipendam.

1 comment: